Figen46 şekerli hiçbir ürün tüketmezseniz o göbek öyle bir gidiyor ki 😅 tecrübeyle sabit. Maalesef şekerli ürünler direk göbek kısmına gidiyor. Sezeryan göbeği gitmez diye de birşey yok gerçekten şekeri bıraktım geçen kış çok dikkat ettim spor da yaptım hayatımda ilk kez karın kaslarım ortaya çıktı. Tabii yazın rehaveti yedim içtim sporu da bıraktım maşallah yine göbeğime kavuştum😂