Bizim oğlan üstüne bir şey örttüğüm anda deli dana gibi tepinip üstünden attığı için örtmüyorum hiçbir şey. Havalar da hala sıcak İstanbul’da o yüzden sadece çok kalın olmayan uzun kollu bi pijama giydirip yatırıyorum. Biraz serinleyince uyku tulumuna geçiş yapacağım. Üstü açıldı mı, yüzünü kapattı mı diye düşünmek istemiyorum.