Saliha03 Birde ben üniversite öğrencisiyim. 3 ekimde okula gideceğim kayınvalidem bakacak. Aksi gibi biberonu da tutardı onuda bıraktı. Meme meme diye ölüyor. Emmeden uyumak istemiyor direndikçe direniyor. Keşke bıraktırabilsem ama olmuyor çok ağlıyor . Kucağıma alınca memeye resmen sarılıyor kıyamıyorum bende