Benim bebeğim 9 ay 20 günlük dört tane dişi var fakat ne emekliyo ne ayakta duruyor sadece desteksiz oturuyor. Bizde kitap okuyoruz, oyuncakları kule yapıp deviriyoruz yemek yemediği için günün büyük bi bölümü ona birşeyler yedirmeye çalışmakla ya da hazırlamakla geçiyor :/