Muhammedd23 Yazın iyi de kış olunca mama ısıtıcısına gerek var mı acaba. Geçen nuk ısıtıcı 100₺ almadım. Alsamıydım😚 bir de biberonları makinaya atıyor musunuz. Ben az önce başlığını çıkararak attım makinaya kısa programda