Anneler yardımm. Kızım 7,5 kg idi en son şuan olsa olsa 7.800 gr falan olmuştur.
Malum bez fiyatları her dk arttığı için stok yapıyorum. Şuan 300e yakın bez var 4 numara. 136lısını baya uyguna buldum alsam 450ye yakın bez olacak. Bu kiloyla 4 no daha uzun süre gider mi bize? Hemen 5 e geçmeyiz değil mi?