sihirbakani benim oğlum mart ayında doğdu tam kar çok yağmıştı, ben uzun kollu zıbın altına ayaklı pijama birde 1takım alt üst giydirdim ayagına çorap ve pratiği vardı, birde yelek, uyurken de kalın battaniye örtüyordum, zaten ozaman doğalgazada açıktı, 7 aylık olacak çok şükür hasta felan hiç olmadı, şuanda yine o şekil giydiriyorum, ensesi veya gögsü soğuksa üşür derler annesi🌸