İyi akşamlar, bebeğim 2 buçuk aylıkken kalça kemiklerinde gelişim geriliği olduğu tespit edildi ve palvik bandaj verildi ben hava sıcak diye kullanamadım ve yeni bir öneri istedim Alman yapımı boncuklu bir aparat yaptırdık ama sorun şu ki emzirme ve alt değiştirmede çok zorlanıyorum daha önce bebeğinde kullanan varsa yardımcı olur musunuz nasıl kullandınız sonuç verdi mi?