Bebeğim 3.ayını yeni bitirdi. 2.ayında kalça ultrasonunda kemikler arası açı biraz dar denildi ama 3.aya düzelir çıkık yok dediler kontrole gelin dediler. Biz de öyle dedikleri için çok önemsemedik(çıkık yok düzelir dedikleri için) daha sonra 3.ayını doldurduktan sonra kontrole gittik ve bu sefer de yine aynı şekilde açıların dar olduğunu söylediler ortopediye gönderdiler. Ortopedi doktoru da bandaj kullanmamız gerektiğini söyledi aldık ve takıldı. Ama kızım inanılmaz huzursuz evet birden alışmasını bekleyemem ama normalde de çok hareketli bir bebek özellikle bacaklarını çok sık hareket ettiriyor. Bandajlı iken de bacakları sabitlendiği için çok fazla sıkıntıya girdi aşırı ağlıyor bir kere bile gülmedi. Yine arada 5 10 dk lığına açıyorum altını falan değiştirirken ama yetmiyor tabi. Genetikten gelen bir sıkıntı ymış halası da aynı problemi yaşamış. Ortopedi doktoru 1 ay sonra kontrole gelin dedi genelde 1 aya düzeliyor kötü bir durumda değil zaten muhtemelen düzelir dedi. Çok inanmak istiyorum ama bir yandan da korkuyorum ve çok zor geçiyor. Bu durumların yaşayan oldu mu? Neler yaptınız ne kadar sürede düzeldi?