ogretmenanneeee Şaşırdım gerçekten 1 saat uyuma merasimimiz var. Önce uykum geldi diyor dişimizi fırçalıyoruz kitabımızı okuyoruz yatıyoruz sonra uyumayacağım diye ağlıyor uyuyana kadar 1 saatgeçiyor uyanınca da uyuyacağım diye ağlıyor 🤦♀️
Zynblkm14 ogretmenanneeee 36 aylık kızım bizde aynı sorunu yaşıyoruz hatta yeni yatak çarşaf ne varsa aldık yok uyku lafı ağzımızdan çıkınca kıyamet kopuyor uyumuycam ben diye
ogretmenanneeee Zynblkm14 gerçekten bitmeyen sendromlar sinirlerim bozuldu gerçekten artık sabır sabır
Zynblkm14 ogretmenanneeee sakin olmaya çalışın çok zor biliyorum ama Buda geçecek ve yerine yeni nur topu gibi bi sendromuz olucak ben artık saldım ne zman yatarsa yatar modunda bıraktım gidip koltukta uyuyor bi kaç gündür uykusu gelince tabi bizimde sorun odasında yatmıyo
Lidya-t 28 aylık yastığını getirip kendi uykuya geçiyor bu zamana kadar hiç zorlamadığım için uykusu gelince kendi gider yatar. Bırakın saati saatine takılmayın onlar da artık istediği saatte uyuyabilir
Bi_melek_annesi16 23 aylık olduk bizde sallayarak uyutuyorduk artık çok yorulduk ve nereye kadar böyle sallama dedim park beşik aldım ama 1 haftadr çıldırıyor içinde çıkabiliyorda kafayı yemek üzereyim 🥴