Arkadaşlar ikizlerim var.1 yaş aşılarını yaptırdım, oğlumda bir hafta sonra su çiçeği gibi döküntüler çıktı, alerji gibi çil çil yayıldı bu sefer küçük noktalar şekilde. Aşı olalı 17 gün oldu bugün de ateşi çıkmaya başladı. Dün acilen götürdük kan tahlili yaptılar bir de iğne vurdular, tahlilleri temiz çıktı . Varmı başına böyle birşey gelen