Normal Doğumdan sonra afedersiniz haliyle vajınamız eskisi gibi olmuyor…
2 ay 23 gün oldu doğum yapalı
Bende de içerisinde olan şiş fndık kadar mı desem bezelye kadarmı sanki içinde hava varmış gibi baloncuk var neyin nesi bu gecermi korktum açıkçası