Selam hanımlar bebegım 2. Ay aşılarını oldu 4 gün önce koldan yapılan ve normalde ız olup kabarması gereken verem aşısında ne ız ne kabarma hıc bır sey olmadı ıkı çocuğumda da olmuştu bazı yerlerde bu şekilde kabarma olmazsa aşı tutmamıştır yazıyor bılgınız var mı ya da sızde de ız olmadan oldu mu verem aşısı