Mahirarda4722 benim bebegimde o aylarda oyledi gece sık kalmaz ama gunduz 10dk anca belki uyuyor doktora soyledigimde uykusu yoksa uyutmak icin cabalama sen istesende o uyumaz zaten demişti ben emzirdigim için sen papatya cayi ic o anne sutunden bebege geçer demişti bide yorulunca karnida tok olunca uyuyor bide uyku rutini olusturmak lazim sabah 8 den sonra uyutmaya çalışmıyorum 10 11 gibi uyuyor sonra egzersiz yapiyoruz kitap okuyorum derken 1 2 gibi tekrar uyuyor ama bazen 1 saat bazen 10 dk aksam 9 a kadar tekrar uyumuyor bide bebekler huzursuz hissettiklerinde ve stres altindaykende uyumuyor sen rahatlaki bebeginde rahatlasin masaj yap gazi vardir belki beyaz gürültüyle uyutmayi dene gozlemle zaten sen rahatlayinca seni yormaz inşallah annesi bide bol bol dua