Merhaba kızlar size birşey danışmak istiyorum. 4 aylık bir bebeğim var birkaç gündür ses çıkarırken konuşmaya çalışırken nefesi kesilir gibi yetersiz kalır gibi oluyordu bu akşam doktor kontrolüne götürdük doktorumuza o sırada çektiğim bir videoyu gösterdim videodan rahatsız olmadığını bunu oyun yapar gibi ses çıkardığını söyledi sonra muayene etti ciğerleri temiz çıktı kalbinde de ufak bir üfürüm var dedi. Çoğu bebekte görülen büyüdükçe kapanan iğne ucu kadar bir delikten bahsetti. Bir sorun olmadığını ama iç çekerek ses çıkardığı için bir çocuk kardiyolog doktorunun görmesini istedi . Bu gece 12den sonra randevu alacağım fakat içim içimi yiyor ,doktora gidene kadar kafayı yerim . Bu durumu yaşayan varmı ? Bu ciddi bir sorun olabilir mi yoksa bir hastalık habercisi mi? Bebeğimin genel hâli çok çok iyi durumda gelişimi önden gidiyor kilosu öyle hareketliliği çok güzel . Ama şuan çok endişeliyim bilgisi olan varsa yazabilir mi lütfen