BarlasMomm Merhaba kizlar bugun firinda pide yapmak icin hamur mayaladim. Kuru maya ile ancak aksam baska bir isimiz cikti ve hamur oylece kaldi bende buzdolabina kaldirdim. Yarin yapsam olur mu. Yada mayali hamuru baska nasil degerlendirebilirim
annelif BarlasMomm ben pogacayi yapip tepsi mayasinida getirdikten sonra strecle kapatip dolaba koyuyorum sabah pisirip sicak sicak yemek icin normalden fazla kabariyor sadece