Merhaba kızlar bebeğim 6 buçuk aylık üst kopek disi sis aynı dis cikicak gibi alt dişlerinde bi belirti yok gibi sanki Ve geceleri saat bası uyanıyor huysuz yanı uyurken bile salyası akıyor. Sizin bebeklerinizde oyle miydi yoksa ilk ordan mi cikicak bizimkinin 😬