biradamavisi bizde ikisi de var. Annemlerde basamak var bizim evimizde kule. Kulenin avantajı daha güvenli olması ve boy ayarı. Daha küçük yaştan başlayabiliyorsunuz kullanmaya. Sizin bebeğiniz artık büyümüş, boyu da basamakla tezgaha yetişebilecek uzunluğa gelmiştir. O yüzden basamak mantıklı. Basamakta daha fazla gözetim gerekiyor ama, yanlarda destek olacak bir şey yok,çok sağa sola uzanirsa düşme ihtimali var. Onu da siz uyarırsınız zaten.