Sysesra Bebegim 14. Ayinda emerek uyuyo malesefki beni emzik gibi kullaniyo. Bende de sabir yok emzirmeden baska turlu uyutmayi deneyemiyorum bile🤦🏻♀️ simdiden sonra emzik alirmi sizce emzige alistirsam geceleri birakirmi beni sizce
Derinsart Sysesra bırakmıyo Yani belli süre bıraktı ama simdi emzigide birakti yine bana döndü tamamen benimkide 17 aylık😁
Sysesra Derinsart yaa oylemi :/ neredeyse sirf emzirmeyi birakmayi bile dusunuyodum ama sutum bol oldugundan kiyamiyorum
Derinsart Sysesra bnmde aklımdan geçtigi zamamlar oluyo ama ben de kıyamıyorum Annem beni emzirmedigi icin sanırım aynı seyi yaşatma korkusu oluyo emmesi gerektigi yaşa kadar emsin istiyorum👀