Melissadgnn Merhaba anneler 3 4 ay oldu parmagimda boyle hir yara artik ici disina cikti doktora gittim yok yok gecmiyor artik acı cektiyor.bir bilgisi onerisi olan varmi https://www.hizliresim.com/1h0x8hz
Yrnbsr45 Melissadgnn ya bende de bu tarz bişey çıkmıştı ayıptır söylemesi çok affedersiniz ama bacak aramda tam olarak sonra doktora gittim geçmedi en son bana nazar dediler sonra baktım kendiliğinden geçti ne kadar doğru bilmiyorum ama bnde yaşamıştım