kubusunoglu benim kendimde vardı 11 yaşındayken olmuştu belirli yerlerim de kimi yer kendiliğinden eski rengini aldı ama ayağımdaki o şekilde kaldı ben kendim rahatsız olmadığımdan yaptırmadım fakat onunda tedavisi var artık devlet hastanelerinde yanlış bilmiyorsam işlemin adını ışınla düzeliyor. Çok fazla güneş ışınına maruz kalmaması lazım yazın birde mutlaka her çıktığınızda güneş kremi sürmeniz lazım, benim yazın daha belirgin olur kışın daha az belli oluyor