Biz geçen hafta amip olduk. Bebegim 7 aylık 2 gün hastanede yattık serumlarla çok şükür çabuk toparladık korkmayın küçük oldukları için hastaneye yatmasının daha doğru olduğunu ishal olduğu için su kaybının evde önlemeyeceği için serumlarla tedavi edilmesi gerektiğini söyledi doktorumuz çok şükür şuan geçti ve iyiyiz. Bebeğiniz en yakın zamanda inşallah sağlığına kavuşur 🙏🙏