tuzludakota Kızlar bebeğim 7 aylık , yarın tüm gün dışarda olacağız kavanoz maması olarak ne yapabilirim yanımda bulunsun istiyorum hazır da almak istemedim açıkçası
Alpitom tuzludakota ben o aylarda tarhana çorbası,muzlu yulaf, yoğurt,bir de kavanoz maması bulunduruyordum.
hemsire09 tuzludakota ben bebek irmiği pirinç ununu pişiriyorum suda biraz soğuyunca muz koyuyorum ezilmiş. Hazır kavanoz mamalar gibi oluyor tadı
Miniminnakbebe tuzludakota meyveli yapacaksanız evde ne meyve varsa tencereye koyun bir de suyla irmik veya pirinç unu kpyun beraber kaynasın sonra ister çatalla ezin ister blenderla ezin sıcakken kavanoza koyun vakumlansın yarın da verirsiniz ben çok yaptım bozulmuyor ama açınca bir kontrol edin tabi
oglumubeklerken tuzludakota 1 2 hafta önce avm ye giderken yanıma oğlum için, yoğurt 2 tane bebe bisküvisi muz ceviz karışımı hazırlamıştım, biz oturup tatlimizi yerken ona da onu yedirdim iyi oldu çok
Denizanasi92 tuzludakota muhallebi tarzı yapın içine meyve püresi ekleyin bence meyveyi pişirerek yapmayın hiçbir anlamı kalmıyor
Denizanasi92 2205yasemin evet canım. Organik yulaf vs onlarda var ama organik etiketlere çok güvenmiyorum
oglumubeklerken tuzludakota ben şimdiye kadar hiç böyle bir sorun yaşamadım. Yoğurdu zaten kendim mayalıyorum ve size söylediğim karışımı hemen hemen hergün evde de yediriyorum bazen sabahtan hazırlayıp dolaba koyuyorum gün içinde ne zaman istersem yediriyorum aksama kadar bile dursa sulanma yaşamadım hiç. Muz zaten kıvamını ağırlaştırıyor bence.
Deletedmom_112 Benimde yarın dışarı da işim vardı irmik şeftali elma muz kaynatıp püre haline getirdim, sıcak sıcak kavanozlauıp kapağını kapattım, aslında bebeğiniz sevdiği bir pure veya çorbayı yapıp, sıcağı ile kavonizlarsanız yanınızda bozulmaz