efelim maalasef biz de aynısını yaşadık , 2 ay boyunca çişler tuvalete ama kaka hep altınaydı . Artık hiç bir yere çıkamaz olmuştum ya kaka yaparsa diye , o yüzden beze geri döndük . Biraz zaman geçsin kakayı alıştırıp bezi çıkarmayı düşünüyorum , dermanım kalmadı kaka temizlemeye