Mevacanimkizim acile degilde cocuk doktoruna ya da cildiyeye goturseniz daha iyi olur bence. Bazen doktorlar gidip durumu anlatinca kabul ediyorlar randevusuz bakmayi.
Birde arkadaşin dedigi gibi nemlendirmek cok önemli. Benim oglumda egzama olmuştu nemlendirici sayesinde kurtulduk. Kortizonlu kremi cocuk doktorumuz mecbur kalmadikca sürme demişti. Bebekler icin uygun bir nemlendiriciyi her gun surun vucuduna. Hatta bazen iki kere uygulayin.