Herkese selam
Ayın her 15 günü aşırı gergin sinirli çekilmez kendinden bıkmış aciz dokunsan ağlarım durumundayım artık bıktım her ay her ay bu nedir inanının kendime bile tahammül edemiyorum bazen. Bi ilaçtır ne biliyim bitki çayıdır ne iyi gelir benim sakinleşmem lazım eşime yansıtmaktan adam mahvoldu artık farkındayım ama elimde değil üstesinden gelemiyorum