Merhaba sevgili anneler, kizim 2 bucuk aylik. Gazi hep vardi ama son 1 haftadir biberondan sut veya mamayi bir yudum alinca kivranarak aglamaya basliyor. Zar zor ayakta uyurken vs ancak cok aciktiginda biraz icirebiliyorum. Aslinda ac biberona saldiriyor ama sut midesine gider gitmez kivranmaya basliyor. Kilo alimi cok yavasladi. Acaba baska birseyi mi var diye korkmaya basladim. Gazdan dolayi bebeklerinizde bu sekilde beslenememe problemi yasadiniz mi? Doktorumuz gazdan olabilecegini soyledi ama yine de korkuyorum. Eger normal bir durumsa icim biraz rahatlayacak :(