KATRE_ https://i.hizliresim.com/3Ol8YM.jpg https://i.hizliresim.com/YdEPrZ.jpg Yerinde durmadigi icin ancak bu kadar cekebildim 4 gundur dr atesimiz var oksuruk var atesimiz yeni yeni gitti oksuruk devam ediyor bu dokuntuler bugun cikti ne olabilir yasayan var mi https://i.hizliresim.com/VQzpav.jpg https://i.hizliresim.com/QPzXBy.jpg
Melike_koc KATRE_ çok gecms olsun öncelikle buraya nasıl resim yükleniz bende resimli bi soru sormak istiyorum ama bulamadım yardmcı olurmusnz
aimra Gecmis olsun. Bizde de bu sekilde basladı 3 4 gün önce. Sonra actıgım posttaki fotograflardki.gibi oldu. Ates huysuzluk oksuruk kusma ishal felan hicbir sey yok bizde sadece dokuntu ama ne oldugunu cozemedik
KATRE_ aimra 6. Hastalikmis bizimkisi doktordan geliyorum ama atesi olurmus 39.5larda olurmus bizimde oyleydi
aimra KATRE_ Sıvı kaybı cok fazla olmadıkca engellemeyin, ishalle atacak cunku vucuttaki enfeksiyonu. Atesi de 39dan yukarı olmadıkca dusurmeyin cunku ates vucudun bir virüsle savastıgını gösteriyor. Ama muhakkak bir polikliniğe gidin tabiki.
KATRE_ Melike_koc hizli resim yukleye girin googleden resminizi oraya yukleyip linkini buraya kopyalayin
aimra KATRE_ Gecmis olsun. Ates kesin oluyormus yani degil mi? Bizimki belki de alerji o zaman. Cunku ates varsa enfeksiyon var demektir, bizde ates yok
omer12 KATRE_ bana instagramdan atabilirmisiniz burdan acamadim. Benim oglumun kolunda bsey cktida aynimi dye bakmak istedim