Kızlar bebeğimin başında hemanjiom var gül beni de deniyor 15 günlükken ufacık bir ben gibi çıktı şuan 2 buçuk aylık yarım cm büyüklüğünde oldu doktorumuz anormal büyüme olursa hemen takip için gelin dedi 6aydan sonra yavaş yavaş küçülür dedi sizin başınıza geldi mi merak ediyorum tamamen geçer mi tehlikeleri var mı