Kızlar bir yakınım bağırsak ameliyatından çıktı. 1 gün yoğun bakımda kaldı. Sonra servisteydi. yalnız herşey iyi giderken üfleme toplarını kaldırmak için üflediğinde 1 topun birazını anca hareket ettiriyor. Dr sabahta böyle olursa tekrar yoğun bakıma alacağız dediler. Böyle olupta sağlığına kavuşanlarınız var mı yoksa cihaza bağlı duruma gelir mi aşırı korkuyoruz