Merhaba bebek bezi hesaplayarak almadım bugüne kadar 2 aylıgız tanesinin ne kadar olması lazım aylık pakeler vs ne nedır bana bı akıl verin ben prima premium kullandım ilk zamanlar sımdı molfix ve prima aktif bebe ve sleppy natural aldım kücük paketlerden şimdi avantajlı olanlardan almak istiyorum hadi bana bı akıl verın zaman tasarruf zamanı