aybikreis Çocuğumun öğretmenine rahatsız olduğum bir konuda bilgi vermek istiyorum. Siz arıyor musunuz mesaj mı atıyorsunuz?
Elika00 aybikreis aramak bence daha doğru olur. Ses tonunuz birşeyler anlatmada daha iyi olur diye düşünüyorum mesajla tam ifade edemeyenilirsinşz
alinaannee aybikreis bir öğretmen olarak diyorum ki lütfen akşam 6 dan sonra aramayın herkesin ailesi özeli var okul mesaisi içinde arayın daha iyi çok önemliyse okula gidip görüşün sabahın köründe veya gece görüntülü bile arayanlar vardı beni tatilde bile arayıp boş boş şeyler konuşuyorlardı inşa üzülüyor
aybikreis Ysgl26 Bu saatte aramam ya doğru olmaz. Gün içinde mesaj mı atsam arasam mı diye düşündüm. Öğretmenimizin de özel çocuğu var rahatsız etmek istemedim
kokusudalin Ben biraz önce mesaj attım. Arayacaktıö konu da önemli aslında ama bu saatte doğru olmaz diye yarına sakladım. Bu arada bende öğretmenim geç saatte aranmak bazen çok rahatsız edici oluyor. Ama konuya da bağlı tabiki.
minderbob kokusudalin konuya bağlı diye bişey yok. Öğretmeniniz size şu saate kadar arayabilirsiniz demediyse siz çocuk okuldan çıktından sonra 1-2 saat içinde ararsanız daha doğru olur. Çünkü onun da bi hayatı var işi eve taşımak veya evde de işi düşünmek zorunda değil. Çocukla ilgili sorunları okuldan gelir gelmez konuşmanız daha iyi olur. Öğretmenin daha verimli olması için akşamları kafası rahat olmalı.
kokusudalin minderbob Bende bir Öğretminim ve önemli bir durumda zaten anne anında arayıp dönüş yapar. Yine çok önemli bir durumsa bu saatte de arayabilir. Ama aramaması tabiki daha doğrudur. Ben velilerimle ilgiliyim belki benimle alakalı bir durum. Başka yerde tartışma konusu arayın ben hiç size göre değilim.
Ysgl26 aybikreis önden mesaj atın sabah müsaitseniz bi konuda konuşmak istiyorum diye..malum haftasonu dinlenir insanlar
aybikreis alinaannee Böyle düşünüyorum ben de. Sınıf grubuna bile yazmıyorum gereksiz bildirim olacak diye. Ama mesajla yazmam önem vermediğimi düşündürür mü yeterli yoksa aramalı mıyım diye kararsız kaldım
minderbob kokusudalin neden öğretmen olduğunuzu vurguluyorsunuz? Siz şuanda velisiniz olaya tarafsız bakmıyorsunuz sahada çalıştığınızı düşünmüyorum öyle olsa empati yapar burda sorma gereği duymazdınız. Herkes herkesi her saatte aramamalı. Siz şimdi durumunuzdan dolayı böyle diyorsunuz ama sizin gibi birsürü veli akşam akşam arasa evde huzuru kalmaz. Siz de istemezsiniz. Adama sorarlar okuldan çıkalı kaç saat olmuş yeni mi aklına geldi sorunu konuşmak diye. İnsan arkadaşını bile 9 dan sonra ararken bi düşünür. Amacım tartışmak değil bi konu açtıysanız her görüşe açık ve saygılı olmalısınız.
Birgocmenkustuo Su saatte hele ki cuma günü aramayın bence. İnsanlar nihayetinde haftasonu tatiline çıkıyorlar. Mail atabilirsiniz ya da mesaj atabilirsiniz belki ve size uygun olduğu zaman döner. P.tesi gunu mesai saatleri arasında ararsanız daha uygun olur.
aybikreis Birgocmenkustuo Şimdi aramıcam o kısmı yazmamışım. Gün içerisinden bahsettim rahatsız etmemek için kafama takıldı zaten
Birgocmenkustuo aybikreis o zaman problem olmaz tabiki. Öğretmeniniz size nasil kendisine ulasilabilecegini söylemiştir. Mesai saatlerinde ulaşabilirsiniz.
Erdemalp Bende bir ogretmenim. En dogrusu okula gidip gorusmeniz eger cok acilse yada gidemeyecek durumdaysaniz bu saatte degil yada haftasonu degil. Haftaici mesaj atabilirsinniz uygun oldugunda size donecektir.