Akalinbetul_8 benim yeğenimde de DEHB var ve ilaçlarını 2-3 gün almasa hemen anlıyoruz o kadar fark ediyor ki bence kullanmalısınız yan etkileri olabilir ama sürekli olmuyor mesela bazısı iştah açıyor bi iki hafta sürüyo geçiyor, ama okulda odaklanabilmesini çevreye uyum sağlamasını sağlıyor yoksa çocuk odaklanamıyo hiçbir şeye, kendime hakim olamıyorum diyor