Leylaa_ 7 ekim mevlid kandili o gün kuzenimin kınası var oyunlu olacak . Davetiye vs dağıtmışlar hersey hazır iptal şansı yok. Mecbur gideceğiz . Günahi var mı acaba yaa onlarda çok üzülüyor ama dikkat etmemişler . Bilen veya başına gelen oldu mu ?
Poyrazbebekk Leylaa_ peygamber efendimizin doğdugu gecedir müslümanların en önemli gecelerinden biridir. Yani ibadet eder etmez kişi o kendine kalmış evet ama bir tane aklı baki adam da hadi biz umursamıyorum diğerlerini de zorla kendimize uydurmayalim ha bir gün sonra veya önce olsun dememiş mi?
Leylaa_ Poyrazbebekk Hayır salonun da uyarması lazımdı bence . Kimse bi şey söylememiş Gitsem olmaz gitmesem olmaz gerçekten arada kaldım . İlk defa böyle bi şey oluyor