isimsiz___ Senem_sygl01 gaz için değil kabızlık için katılır canım 1 çay kaşığı. Ben veriyordum mecbur kalınca
Yusaydef Senem_sygl01 zeytinyağı kabızlık için veriyordum bne kimyon demlemiştim bir seferinde o iyi gelmişti gazına
minnakbaby Senem_sygl01 ben katiyordum ama kac aylikken basladim hic hatırlamıyorum yA. Ama gazi icin katiyordum ve baya faydasini gormustum. 2 aylikken de konulabilir sanirim gunde 1 defa filan
Burcingultekin Senem_sygl01 bana ebe demişti ben kattım ama her zaman değil iki üç günde bir kere 3 kere kattım toplam da şuan 5 aylık
Beren1621 Senem_sygl01 ben daha küçükken de veriyordum. Yarım çay kaşiğindan az. Doktor verebilirsin demişti. Yengem de yenidoğan hemşiresi, onlar da bebeklere doktor yönlendirmesiyle veriyorlarmiş
Selin1234 Senem_sygl01 ben mama ya değil de çörek otu ile karıştırıp verdim hep doğduğu günden beri şuan 8 aylık çok şükür hiç gaz problemi yaşamadık
Ysmn-12 Sabah akşam 1 çay kaşığı zeytinyağı içiyor oğlum doktor tavsiyesi üzerine tabiki. 1 aylıkken başlamıştık şuan 3 aylık. Bir sıkıntı yok
NoThing2Lose Senem_sygl01 gaz için aguline şurup öneririm çok iyi geldi bize hiç gaz sancısı bilmedik onun sayesinde ıkındıkca veriyordum günde en fazla 3 çay .k.
Efb Bana doktorumuz her emzirme sonrası 1 çay kaşığı kadar verebilirsin dedi, kilo alımını da destekler dedi