delirmeceler enteresan, kızımın 2 doktoru da, internette araştırdığım zaman denk geldiğim doktor yazıları ve doz aralıklarını gösteren tabloların hepsi bexsero 3 doz diyor. Sizin 3 doktor da nasıl tam tersi olan aynı şeyi söyledi şaşırdım. Kızımın 2. Doktoru bexseroyu yaptırın demem çünkü ağır bir aşı, sizin kararınıza bırakıyorum, eğer yaptıracaksanız da 1 yaş sonrası nimenrix tek doz ama bexsero her durumda 3 doz yaptırmanız lazım demişti
Arlsny bence yaptırın. 2 kere çektiğiniz sıkıntı boşa gitmesin, 1 kere daha çekin en azından bebeğinizin korunduğunu bilirsiniz