Egzama gibi duruyor benim oğlumun da kolunda var doktor egzama dedi geçecek dedi bebeklerin cildi atopik oluyor çabuk kuruyor normal dedi bana ama siz yine doktorunuza bir danışın bepanthen sensiderm sür demişti bana şimdi coresatin kullanıyorum daha yeni başladım bepantehn i denemedim açıkçası geçmiti çünkü sonra 1 adet aynı böyle kolunda çıktı ona coresatin sürdüm ama daha bugün ilk kez henüz etkisini göremedim