nessln AHSENMOMS bize de doktorumuz birşey demedi duş aldırmıştık. Hatta ateşi olup doktora söylediğimizde ılık duş aldırın demişti.
cansuyagmur AHSENMOMS bende duş aldırdım. Ebede sorun olmaz dedi. Bir sorun olmadı. Çocuk ateşlendi. ¾ kez aldırdık hatta
Budiss_Moms AHSENMOMS aşının yapıldığı gün duş önermiyorum hangi aşı olursa olsun dedi bizim doktorumuz