Kızlar bebişim 3 buçuk aylık oldu doktorumuz muhtemelem 4. Ayın ortalarında tadımlara başlarız dedi. Mama sandalyesi,silikon uçlu mama kaşığı, alıştırma biberonu, silikon vakumlu tabak, meyve emziği,önlük, cam rende aldık. Başka almamız gereken bişey var mıdır ? Yoğurt makinem ve buharlı pişiricim de var