Kizlar supla yapiyorum yeni basladim henuz. Satmayi dusunuyorum bi tanidigim yapip satiyor tanesi 40 tl felan. Ama ben ipimi zaten 30 tlye aliyorum.
Ne kadara vermeliyim. Yada tanidiginiz bildiginiz ne kadara veriyorum. Suan bilmiyorum kim ne kadara veriyor satiyor