Silikon uç deneyin. Evet ona da alışacak ama silikon ucu da bırakmak için uğraşırsınız, yeter ki sizi emsin uyarilsin göğsünüz , sütünüz azalmasın. Benim bebeğim 5. Ayda silikonu kendiliğinden bıraktı. Tabi bende onu aglatmadan emdiği sütün yoğun geldiği anda silikonu çıkarıp mememi teklif ettim hep. Öyle öyle alıştı bıraktı. Ama biberon varsa onu tamamen hayatınızdan çıkarmalısınız . Bizimki memeyi tutuyordu da. Ben salaklık edip biberonla sağıp vermeye başlamıştım durduk yere. Biberona alışınc bırakmıştı beni, sizin gibi sert bir göğüs ucu arıyordu. Silikon uç kullandim