Kızlar geçenlerde ki açıcı faciamı atmıştım şimdi ben o aaçı kapatmak için küllü koyu kumral yapmıştım yine rengarenkti bugün tekrar siyah yaptım ardarda işlem görünce diplerden yanı elimde kalıyor bide diplerim de lastik gibi sünüyor bu saç uzar mı kelmi kalcam🥹