Bence çok küçük ben kullanıyorum ama damla uyutmak içim değil uykuya kolay dalması için zaten. 10 aylıkken ciddi uyku sorunumuz vardı doktorumuza danıştık o önerdi ama şunu da ekledi “benim bebeğim olsa kullanmam.” Eşim akşamları çalıştığı için mecbur kalmıştım ben kimsem de yok ne yazık ki.