Kızlar evim giris kat ama yüksek kat alt depo boş, evimde acyip gider kokusu var ev değişmek istedim şuan evler çok pahalı ama evimi çok seviyorum ,yatak odasındaki küçük balkonum camla kapali o balkon gideri kokuyor ebebeyn banyosu konuyor normal banyo 3 ayrı yerde koku wcde yok şükür, nasl çözüm bulabilirim