orkideSeverim 25 günlük bebeğime aptamil kullanıyoruz doktor önerisiyle ama gaz da yapıyor mamayı değiştirmeyi düşünüyorum hangi mamalar gaz yapmıyor ve (her bebek farklı biliyorum ama ) mama değişikliğinde bebeğin kabul etmesi zor oluyormu
Akalinbetul_8 orkideSeverim bız cok denedık genede En iyisi Aptamil de hip çok kötü yaptı Evolvia ya çok kötü yaptı bebelacda orta
Ebruuuuuuu orkideSeverim canım yine doktoruna sor ama sma da comfort var o gaz önlüyor diye biliyorum biz sma optipro kullanmıştık çok şükür gaz sorunu çok yaşamadık
muhammedsevgi orkideSeverim ben bebelac gold kullanıyorum gaz yapmadı ama tbi çok kullanan biri değilim
tuzludakota orkideSeverim optipro hem anne sütü hem mama ile , comfort ise sadece mama ile beslenen bebekler için
Woman35 tuzludakota peki sma optipro anne sütüne daha yakın mı oluyo tadı ? Demişsiniz ya hem anne sütü hem mamayla beslenen bebekler için diye ona istinaden sordum 🙏🏻
YaseminUgus orkideSeverim Benim bebeğim de 3.5 aylık aptamille başladık ilk başlarda kabızlık ve gaz sorunu yaptı ama sonra yapmamaya başladı birde bebelac gold denemek istemiştim ondan da çok memnun kaldım ben ne gaz sorunu oluyordu ne kabızlık sma da denedim çocuk da 3 gün kabız ve gaz sancısı oldu bir daha içirmedim
_anne29 orkideSeverim canım ben o zamanlardayken hatta 2 aylıkken çocuk doktorumuza sordum gaz yapmayan mamayı. Ve bana şunları dedi “şu an ne verirsen ver bu çocuk gazının yoğun olduğu zamanlarda. O yüzden hangi mamayı verirsen ver gaz yapacak” dedi.
orkideSeverim _anne29 şimdi eşim doktora sormuş şuan yenidoğan olduğu için çoğu mama gaz yapabilir biraz daha devam etsin bünye alışabilir demiş
[silindi] orkideSeverim sma kullandım doğduğunda cok gaz yaptı sonra hippe geçtim rahat ettim 4.5 aylık hip kullanıyorum çok memnunum