Mucizemoglum Olsun siz yine de bıktım usandım dayanamıyorum demeyin, ben bebeğim doğmadan ayyyy aşılarını yaptıramammmm dayanamammm ağlarım ederimm diyordum. Bebeğimden defalarca kan alındı, o oldu bu oldu ben dimdik ayakta bebeğimi tutmak zorunda kaldım. Gerçekten kolay değil annelik ama bunlar ufak şeyler herkes yaşıyor, reflüsü varsa 18.ayına kadar kusmaları olabilir bu doğal bir süreç.