Selam kızlarrr. Bebeğim 5 aylık 1 haftalık oldu göbeğim eriyecekken büyüyor yaa. Heryerden sarkıyor, kalçam ve bacaklarımda aynı şekilde. 62 kilo idealdi doğumdan sonra okadar kalmıştım. Fakat şimdi 72 oldum. Çok yiyorumm helesi tatlıyı. Fakat şimdi biraz kısmaya başladım tatlıyıda mesela dün hiç yemedim yediysem 1 çikolatalı bisküvi olsun en fazla. Fakat bu göbe, kalça ve bacaklarım böyle kalıcak diye endişe ediyorum. Emziriyorum bu arada.
♡ Siz neler yaptınız ertimek için?
♡ Diyet birşey yaptıysanız banada yardımcı olur musunuz?
♡ Çikolatadan tamamen olmasada biraz biraz nasıl vazgeçebilirm?