58 günlük ikiz bebeklerim var birisi memeyle kavga halinde sürekli kendini geri itip ağlıyor hırçınlaşıyor farkettim ki bugün emmek zor geliyor mama istiyor. Ben de hem memeyi verdim üstten de şırıngayla mama sıktım azar azar, tuttu memeyi bırakmadı bu şekilde mamayı azaltarak bi süre biberon vermeyi düşünmüyorum, size de fikir olsun belki işe yarar