ONAEA
Öncelikle her anne de her bebekte farklılık olabiliyor ben kendi tecrübemi yazayım sana. Bebeğim bugün 2 ayı bitirdi. Doğumdan beri meme mama olarak gidiyoruz sarılık geçirdiği için mama ya başlamıştım sütüm azdı. Bir kere büyüklerin verdiği en iyi tavsiye emzirdikçe sütün çoğalıyor göğsün dolu olmasa da yumuşacık olsa da emzir. Ben çok su içebilen bir insan değilim ama çok zorlayarak kendimi 2 lt ancak içebiliyorum. Takviye olarak Bestlak damla kullanıyorum 1 şişem bitmek üzere faydasını gördüm. Sonra lactamil anne çayı içiyorum içinde kuşburnu rezene falan var tadı da kokusu da güzel. Bunların dışında sen onun annesisin bütün günlerin onunla geçiyor ne kadar doydu ne kadar doymadı sen anlarsın emzirmenin durumuna bak. Sütün kalitesi tabiki çok önemli ama ben mesela emzirme süreme göre ayarlıyorum bebeğimin mamasını. Hipp organic kullanıyorum normalde haftasına göre 120 cc içmesi lazım bu şekilde düşün. Çok fazla mama verip bebeğinizin midesini de büyütmeyin. Yani benim tavsiyem tek mama verdiğiniz bir öğün olmasın hep önce emzirin. Ha bir de işin psikolojik tarafı var. Kendinizi inandırın sütüm yetiyor bebeğim doyuyor gibi şeyler düşün. Benim bebeğim neredeyse 6 kiloya yakın şuan.