anneyimben25 Uykuya direnmelerimiz başladı ama ben böylr bişi görmedim gerçekten şaşkınlıkla izliyorum yani 5ay 2günlük olduk 4. Ay atağı vs yaşamadık diye seviniyordum bu atakmı ne gerçekten kafayı yicem ya uyumamak için bas bas bağırarak ağlıyor normalde çok neşeli bi bebekti gündüzleride huysuz bişi oldu bağırmaktan boğazı ağrıyıp öksürtüyor kendini
CansuMF anneyimben25 aynısını yasiyoruz bizde 5 ay 24 gunluguz su an cocuk birden bire degisti dediğiniz gibi sesi kısıldı bağırmaktan gece uykusu haram oldu hadi gündüz neyse diyorum ama gece de surekli surekli uyaniyor perişan oldum gecer mi bilmem şu an bagirmalari biraz azaldi ama
Birdurummuvar anneyimben25 her sabah banyo yaptırsanız rahatlar mı acaba veya dışarı çıkarsanız biraz ? Umarım geçer 😔
ddm-tekin anneyimben25 ben de 5 aylık olunca dedim kiii ohh be atak atak deyip durdular miss gibi geçirdik 😂 demez olaydım haftasına memeye kafa çevirmeler, uyumamak için çığlık çığlığa ağlamalar 😂😂 ama merak etmeyin bu bir süreç ve bu süreç geçtikten sonra uyku düzeni eskisinden bile daha iyi olabilir 🌸
anneyimben25 Elifinilki resmen oturdum bende ağladım gerçekten çok daraldım ya sabahın 5inde kalktı öyleden bu saate kadar yarım 20dk lık uykuyla duruyor
Elifinilki anneyimben25 Benim oğlan da öyle ya inşallah düzelirler de rahatlarız sabahın köründe kalkıyo uyumuyo doğru düzgün demin uyuttum 5 dk falan oldu ağlayarak uyandı şu anda gözlerini kocaman açmış beni emiyo hiç uyku yok gözünde
anneyimben25 Birdurummuvar banyosu akşam yatmadan önce genelde de dışarı çıkıyoruz hatta bugün dışardan geldikten sonra direndi 😞
anneyimben25 ddm-tekin içimi rahatlattınız ya teşekkür ederim peki napsam bu durumda şöyle bi durum var desteksiz uyutmaya alıştırmıştım yani ben başında oturuyordum o uyutuyordu kendini zorlada olsa şimdi ben desteklersem bu sefer buna alışır diye korkuyorum
anneyimben25 Zlm ya aslında bana da öyle geldi gibi çünkü biz gündüz 4uyku yapıyorduk en sonuncusu gece uykusundan 2-3 saat önce şekerleme yapıyodu yarım saatlik onu iki gündür yapmıyo uykusu var gibi yapıyo ama uyumuyo hiçbirşekilde 9da gece uykusuna geçiyor
Habibetlppp Merak etmeyin arkadaşlar geçiyor biz yeni yeni atlattık 7. Aya doğru gidiyoruz 5,5 aylıktan 6,5 aylığa kadar uykuya direnme uyutmak icin çok çaba sarf ediyordum ama uyumuyor bağırarak ağladı şimdi biraz biraz düzeldi
Duygu_23 Kızlar sizi korkutmak gibi olmasın ama gecmiyo benim kizim 1 yaşına girecek neredeyse hala daha gece 10 defa uyaniyo abartmıyorum gerçekten 10 defa uyaniyo belki daha fazla artık dengesiz olmuşum
areninannesii Ay benim oğlum da 4 ay 4 günlük. Son 1 haftadır uykuya geçerken çığlık atıyor zor uyutuyorum normalde çok uysal bi bebekti ama gün içerisinde karnı tok altı temiz olmasına rağmen ağlıyor sanki acını acıtıyormuşuz gibi. Canı acısa sürekli ağlar diye düşünüyorum ama ağlayıp susuyor 30 saniye sonra tekrar başlıyor ağlamaya sanırım 4. Ay atağı . Umarım hepimiz biran önce atlatırız